In het online Jaarverslag leest u over de unieke positie die de Kunsthal inneemt in het culturele veld, over samenwerken, cultureel ondernemerschap en het bereiken van nieuw publiek.

Met 450.000 bezoekers, het hoogste aantal ooit in ons 25-jarig bestaan, was 2018 voor de Kunsthal Rotterdam een fantastisch jaar. Naast vele succesvolle tentoonstellingen trad de Kunsthal afgelopen jaar actief buiten haar muren om het Museumpark te verlevendigen en nieuw publiek te betrekken bij innovatieve programma’s zoals All you can Art en Kunsthal LIVE. De Masterclasses, DenkTanks en speciale weekenden als HYPER Weekend en Kunsthallucinaties, konden rekenen op enorm veel belangstelling van het publiek.

De Kunsthal is trots dat haar missie dit jaar tot zo een prachtig resultaat heeft geleid. Als erkenning voor deze inspanningen en het succesvolle resultaat ontving de Kunsthal twee prijzen, namelijk de &Award, een nieuwe prijs voor een bijzonder project dat cultuur, creativiteit en diversiteit met elkaar verbindt, en de Marketing Award Rotterdam 2018.


Klik hier om naar het online jaarverslag van 2018 te gaan.

Klik voor eerdere online jaarverslagen respectievelijk op 20152016 en 2017.

Jaarverslag 2018.JPG